Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.4 4WD (ACR38), TOYOTA PREVIA III (ACR5_, GSR5_) 2.4 (ACR50_)

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etukoiranluu yhdystanko TOYOTA RAV 4 3 (XA30) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Vaihto: koiranluu – Toyota RAV4 III. Tarvitsemasi työkalut:
Vaihto: koiranluu – Toyota RAV4 III. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 17
Vannehylsy nro 21
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Jarrukiila
Kaikki vaihdettavat osat – Koiranluu RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) -malliin ja muihin TOYOTA-malleihin
Kuinka vaihtaa Tanko, kallistuksenvaimennin Toyota RAV4 III 2.2 D 4WD (ALA30_) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tanko, kallistuksenvaimennin
Kuinka vaihtaa Tanko, kallistuksenvaimennin TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.4 4WD (ACR38) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.4 4WD (ACR38)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tanko, kallistuksenvaimennin TOYOTA PREVIA III (ACR5_, GSR5_) 2.4 (ACR50_) -malliin
TOYOTA PREVIA III (ACR5_, GSR5_) 2.4 (ACR50_)
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda kallituksenvakaajat Toyota RAV4 III -autoon pareittain.
  • Molemmat saman akselin kallistuksenvakaajat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: koiranluu – Toyota RAV4 III. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Kuinka vaihtaa Koiranluu Toyota RAV4 III 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Kuinka vaihtaa TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.2 D 4WD (ALA30_) 2006 -auton Koiranluu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 2
    Löysää pyörän asennuspultteja.Käytä vannehylsyä nro 21.
  3. Toyota RAV4 III 2.0 4WD (ACA30_) 2007 Koiranluu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 3
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihtaa Koiranluu itse TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.0 4WD (ZSA30_) 2008 -autoon
    Vaihe 4
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Toyota RAV4 III
  5. Kuinka poistaa TOYOTA RAV4 2.0 (ZSA35_) 2009 -auton Koiranluu - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 5
    Irrota pyörä.
  6. Kuinka vaihtaa Koiranluu TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2010 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 6
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Koiranluu-osien vaihto Toyota RAV4 III 2.0 4WD 2011 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 7
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon.Käytä hylsyä nro 17.Käytä kierreleuan väännintä.
  8. TOYOTA RAV4 2012 -auton Koiranluu: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen.Käytä hylsyä nro 17.Käytä kierreleuan väännintä.
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Koiranluu Toyota RAV4 III 2013 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 9
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko.
    Vaihto: koiranluu – Toyota RAV4 III. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Tarkasta kallistuksenvakaajan puslien kunto. Vaihda ne tarvittaessa.
  10. TOYOTA RAV4 2.2 D 4WD (ALA30_) Koiranluu vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10
    Asenna uusi tanko paikoilleen, ja kiristä kiinnikkeet.
  11. Vaihtaa Koiranluu itse Toyota RAV4 III 2006 2.2 D 4WD (ALA30_) -autoon
    Vaihe 11
    Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon.Käytä hylsyä nro 17.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 60 Nm vääntömomentilla.
  12. RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.0 (ZSA35_) 2007 -auton Koiranluu: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen.Käytä hylsyä nro 17.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 60 Nm vääntömomentilla.
  13. Kuinka vaihtaa Koiranluu TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2008 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet.Käytä kuparitahnaa.
  14. Vaiheittaiset suositukset Toyota RAV4 III 2009 2.0 (ZSA35_) -auton Koiranluu-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 14
    Puhdista vanteen kiinnityskohta.Käytä teräsharjaa.Käsittele kontaktipinta.Käytä kuparitahnaa.
  15. Tee se itse -vaihto: TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.2 D (ALA35_) 2010 -auton Koiranluu - online-opas
    Vaihe 15
    Asenna pyörä.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat auton kiinnityspultit kiinni. Toyota RAV4 III
  16. Kuinka vaihtaa Koiranluu Toyota RAV4 III 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 16
    Ruuvaa pyöränpultit kiinni.Käytä vannehylsyä nro 21.
  17. Kuinka vaihtaa TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.2 D 4WD (ALA30_) 2006 -auton Koiranluu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 17
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin.Käytä vannehylsyä nro 21.Käytä momenttiavainta.Kiristä sitä 120 Nm vääntömomentilla.
    Vaihe 18
    Poista tunkit ja kiilat.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) Koiranluu itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) Koiranluu vaihtaminen - online-opas
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Kallistuksenvakaajan yhdystanko TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.2 D (ALA35_) - vaihto nõuanded
    Kuinka valita auto | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Tanko kallistuksenvaimennin Toyota RAV4 III 2.2 D 4WD (ALA30_) - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa pyöränpultti | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.0 4WD (ACA30_) Kallistuksenvakaajan yhdystanko vaihto-opas
    Jousituksen holkkien vaihto | AUTODOCin vinkit
  • Tanko kallistuksenvaimennin Toyota RAV4 III vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 suosituinta joululahjaa autoharrastajalle | AUTODOC