Milloin vaihtaa Jarrupalat VW PASSAT -autossa
Osakategorian Jarrupalat, levyjarru suositeltu vaihtoväli: 30000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 1.6 FSI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 FSI, VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V, VW Passat Variant (3C5) 1.6, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TFSI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion, VW Passat Variant (3C5) 2.0 FSI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 1.4 TSI, VW Passat Variant (3C5) 1.8 TSI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 1.4 TSI EcoFuel, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 BlueTDI, VW Passat Variant (3C5) 1.6 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 1.8 TSI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu jarrupalat VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrupalat eteen VW Passat 3C B6 Variant-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrupalat Passat Variant (3C5) -malliin ja muihin VW-malleihin
Työkalut
Vaihto: jarrupalat – Passat Variant B6. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Jarrurasva
Kuparitahna
Kuusiokolokärki nro h7.
Vannehylsy nro 17
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: jarrupalat – VW Passat 3C5. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
  • Vaihda jarrupalat aina parettain akselia kohden. Tämä parantaa jarrutustehoa.
  • Kaikki saman akselin jarrupalat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Huom! Kaikki työ Passat B6 3C Variant -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Jarrupalat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    VW PASSAT Jarrupalat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrupalat itse VW PASSAT -autoon
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Jarrupalat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Passat 3C5
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrupalat-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  8. Vaihe 8
    VW PASSAT -auton Jarrupalat: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita jarrusatulan liukutappien pölysuojusten päällykset. Käytä sorkkarautaa.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrupalat VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä kuusiokoloavainta nro H7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 10
    VW PASSAT Jarrupalat vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota jarrusatulan pidätinjousi. Käytä sorkkarautaa.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Jarrupalat itse VW PASSAT -autoon
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrupalat – VW Passat Variant B6. Ammattilaiset suosittelevat:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.Tarkista jarrusatulan tuki, jarrusatulan liukutapit ja liukutappien kumit. Puhdista ne. Vaihda ne tarpeen vaatiessa.
  12. Vaihe 12
    Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion 2009 -auton Jarrupalat: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita jarrupalat.
    AUTODOC suosittelee:
    Mittaa jarrulevyn paksuus.Osa tulee vaihtaa kun se saavuttaa määrätyn kulumarajansa.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat VW Passat Variant (3C5) 2010 -autoon - vinkkejä
    Puhdista jarrusatulan kehikko liasta ja pölystä. Käytä teräsharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrupalat – Passat B6 3C Variant. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Jarrupalat-osien tee se itse -vaihtoon
    Käsittele jarrupalat siitä kohdasta, jossa niiden pinta osuu jarrusatulan kannakkeeseen. Levitä jarrurasvaa.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI 2005 -auton Jarrupalat - online-opas
    Käsittele jarrusatulan mäntä. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    Vaihto: jarrupalat – VW Passat 3C B6 Variant. AUTODOC suosittelee:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Paina jarrusatulan mäntä sisään. Käytä jarrusatulan männän kääntötyökalua.
    Vaihto: jarrupalat – VW Passat Variant B6. Vinkki:
    Varmista että levyn pinta on siisti ennen jarrupalojen asentamista.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Passat Variant (3C5) Jarrupalat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Passat Variant (3C5) Jarrupalat vaihtaminen - online-opas
VW Passat Variant (3C5) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrupala VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takajarrupalat ja etujarrupalat Passat B6 2.0 TDI - vaihtovinkit
    Asioita, joita ei koskaan tulisi tehdä manuaalivaihteistolla | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V Etujarrupalat ja takajarrupalat vaihto-opas
    6 parasta tuotetta autosi parantamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrupalat Passat B6 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä syytä, miksi jousitus kolisee | AUTODOCin vinkit