Kaikki vaihdettavat osat – Jousijalan Tukilaakeri 3 (BK) -malliin ja muihin MAZDA-malleihin
Kuinka vaihtaa Jousijalan tukilaakeri Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Jousijalan tukilaakeri
Kuinka vaihtaa Jousijalan tukilaakeri MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Jousijalan tukilaakeri MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Joustintuen kiinnitys Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Joustintuen kiinnitys
Kuinka vaihtaa Joustintuen kiinnitys MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Joustintuen kiinnitys MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, jousijalan tukilaakeri Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Korjaussarja, jousijalan tukilaakeri
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, jousijalan tukilaakeri MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Korjaussarja, jousijalan tukilaakeri MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Rullalaakeri, jousijalkalaakeri Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Rullalaakeri, jousijalkalaakeri
Kuinka vaihtaa Rullalaakeri, jousijalkalaakeri MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Rullalaakeri, jousijalkalaakeri MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Tiiviste, Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tiiviste,
Kuinka vaihtaa Tiiviste, MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tiiviste, MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
Kuinka vaihtaa Tukirengas, jousijalan tukilaakeri Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukirengas, jousijalan tukilaakeri
Kuinka vaihtaa Tukirengas, jousijalan tukilaakeri MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Tukirengas, jousijalan tukilaakeri MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
AUTODOC suosittelee
  • Vaihda asennuksen yhteydessä myös kaikki itselukittuvat mutterit ja pultit
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri Mazda 3 bk 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Kiristä seisontajarrun vaijeri
    Vaihe 2
    Aseta kiilapalikat taka pyörien alle.
    Vaihe 3
    Löysää pyörän asennuspultteja
  2. Kuinka vaihtaa MAZDA 3 (BK) 1.6 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 4
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 5
    Irroita etu pyörät
  3. Mazda 3 bk 1.6 DI Turbo 2005 Jousijalan Tukilaakeri vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 6
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystangon yläosan kiinnikkeet
  4. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse MAZDA 3 (BK) 2.3 MPS Turbo 2006 -autoon
    Kuinka poistaa MAZDA 3 1.4 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 7.1
    Irroita jarruletkun pidike iskunvaimentimesta
    Vaihe 7.2
  5. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 8
    Irroita iskunvaimentimen laakerin alaosan kiinnikkeet
  6. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousijalan Tukilaakeri-osien vaihto Mazda 3 bk 1.6 MZ-CD 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 9
    Irroita olkaakseli iskunvaimentimesta.
  7. MAZDA 3 2003 -auton Jousijalan Tukilaakeri: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 10
    Avaa konepelti
  8. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousijalan Tukilaakeri Mazda 3 bk 2004 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    MAZDA 3 2.3 MPS Jousijalan Tukilaakeri vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse Mazda 3 bk 2006 1.6 -autoon
    Vaihe 11.1
    Irroita iskunvaimentimen yläpään kiinnike
    Vaihe 11.2
    Vaihe 11.3
  9. 3 (BK) 1.4 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Irroita joustintuki
  10. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Kiinnitä iskunvaimentimeen erityistyökalua irroittaaksesi jousen kokonaan
    AutoDoc suosittelee:
    Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolinVarmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossaVarmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle
    Vaihe 14
    Purista jousi
    Vaihe 15
    Irroita iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnike
  11. Vaiheittaiset suositukset Mazda 3 bk 2009 1.4 -auton Jousijalan Tukilaakeri-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 16
    Irroita yläjoustintuen laakeri
    AutoDoc suosittelee:
    Tutki jousen laakereiden kunto. Vaihda tarvittaessa
  12. Tee se itse -vaihto: MAZDA 3 (BK) 2.0 2003 -auton Jousijalan Tukilaakeri - online-opas
    Vaihe 17
    Asenna uusi joustintuen laakeri paikoilleen
  13. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri Mazda 3 bk 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 18
    Kiinnitä iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnikkeet
  14. Kuinka vaihtaa MAZDA 3 (BK) 1.6 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 19
    Asenna iskunvaimennin pyöränkoteloon ja kiinnitä se.
  15. Mazda 3 bk 1.6 DI Turbo 2005 Jousijalan Tukilaakeri vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse MAZDA 3 (BK) 2.3 MPS Turbo 2006 -autoon
    Kuinka poistaa MAZDA 3 1.4 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 20.1
    Kiristä ylemmän iskunvaimentimen kiinnikkeet
    Vaihe 20.2
    Vaihe 20.3
  16. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 21
    Sulje konepelti
  17. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousijalan Tukilaakeri-osien vaihto Mazda 3 bk 1.6 MZ-CD 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 22
    Tue olka-akseli
  18. MAZDA 3 2003 -auton Jousijalan Tukilaakeri: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 23
    Kiristä iskunvaimentimen alaosan kiinnikkeet
  19. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousijalan Tukilaakeri Mazda 3 bk 2004 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 24
    Kiinnitä jarruletku joustintukeen
  20. MAZDA 3 2.3 MPS Jousijalan Tukilaakeri vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 25
    Kiristä kallistuksenvakaajan yhdystangon yläosan kiinnikkeet
  21. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse Mazda 3 bk 2006 1.6 -autoon
    Vaihe 26
    Asenna pyörä
  22. 3 (BK) 1.4 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 27
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata MAZDA 3 (BK) Jousijalan Tukilaakeri itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
MAZDA 3 (BK) Jousijalan Tukilaakeri vaihtaminen - online-opas
MAZDA 3 (BK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskarin yläpää MAZDA 3 (BK) 2.0 - vaihto nõuanded
    Kuinka valita auto | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Iskunvaimentimen yläpää Mazda 3 bk 1.6 - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa pyöränpultti | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - MAZDA 3 (BK) 1.6 DI Turbo Iskarin yläpään laakeri vaihto-opas
    Jousituksen holkkien vaihto | AUTODOCin vinkit
  • Joustintuen laakeri Mazda 3 bk vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 suosituinta joululahjaa autoharrastajalle | AUTODOC

MAZDA-mallien ohjekirjat