Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FIAT STILO Multi Wagon (192) 2.4 20V (19245ZO), FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.8 16V, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet (192DXT1B), FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D, FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi STILO Multi Wagon (192) -malliin ja muihin FIAT-malleihin
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – FIAT STILO Multi Wagon (192). Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 17
Hylsyavain nro 10
Hylsyavain nro 17
Hylsyavain nro 19
Hylsyavain nro 21
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Philips-ruuvimeisseli
Meisti
Kierreleuan väännin
Vasara
Sorkkarauta
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – FIAT STILO Multi Wagon (192). AUTODOC suosittelee:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – FIAT STILO Multi Wagon (192). Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi FIAT STILO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa FIAT STILO -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 4
    FIAT STILO Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – FIAT STILO Multi Wagon (192). Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Alatukivarsi itse FIAT STILO -autoon
    Irrota pyörä.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa FIAT STILO -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa irti pyörän kaaren suojan kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi FIAT STILO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörän kaaren suoja.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto FIAT STILO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista kiinnike, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  8. Vaihe 9
    FIAT STILO -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi FIAT STILO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota kiinnityspultti.
  10. Vaihe 11
    FIAT STILO Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita etutukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 21. Käytä kierreleuan väännintä.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Alatukivarsi itse FIAT STILO -autoon
    Irroita takatukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kierreleuan väännintä.
  12. Vaihe 13
    FIAT STILO -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota kiinnitysruuvit (2 kappaletta).
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi FIAT STILO -autoon - vinkkejä
    Vapauta kiinnike, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Käytä sorkkarautaa. Käytä vasaraa.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset FIAT STILO -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita pallonivel olka-akselista.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V 2005 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi FIAT STILO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa FIAT STILO -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen. Käytä meistiä.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – FIAT STILO Multi Wagon (192). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  18. Vaihe 19
    FIAT STILO Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kiinnitä pallonivel olka-akseliin.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Alatukivarsi itse FIAT STILO -autoon
    Asenna tukivarren kiinnitykset.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa FIAT STILO -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat FIAT Stilo Multi Wagon (192) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FIAT STILO Multi Wagon (192) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FIAT STILO Multi Wagon (192) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
FIAT STILO Multi Wagon (192) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Fiat Stilo Farmari 1.9 JTD - vaihtovinkit
    5 asiaa, joita ei pidä tehdä automatisoidulla manuaalivaihteistolla | AUTODOC
  • Huolto vinkit - FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet Reaktiotanko vaihto-opas
    5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Fiat Stilo Farmari vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä syytä, miksi autosi vinkuu | AUTODOCin vinkit