Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060), RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K), RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064), RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C067) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi / etutukivarsi RENAULT TWINGO 1 (C06) -merkkiseen autoon [AUTODOC]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi Renault Twingo C06-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi TWINGO I (C06_) -malliin ja muihin RENAULT-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Twingo c06 1.2 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Twingo c06 1.2 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Renault Twingo C06. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 16
Yhdistelmäavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 19
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 18
Hylsyavain nro 19
Vannehylsy nro 17
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Vasara
Tasataltta
Sorkkarauta
Kuminuija
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Renault Twingo C06. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Renault Twingo C06. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi RENAULT TWINGO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    RENAULT TWINGO Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse RENAULT TWINGO -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi RENAULT TWINGO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto RENAULT TWINGO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka kiinnittävät pallonivelen jousen ohjausvarteen. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä hylsyä nro 16.
  8. Vaihe 8
    RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota kiinnityspultti. Käytä kuminuijaa.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi RENAULT TWINGO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vapauta kiinnike, joka liittää kolmiotukivarren pallonivelen olka-akseliin. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  10. Vaihe 10
    RENAULT TWINGO Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita alempi tukivarsi olka-akselista.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Alatukivarsi itse RENAULT TWINGO -autoon
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  12. Vaihe 12
    RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Löysää tukivarren etummainen kiinnityspultti. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi RENAULT TWINGO -autoon - vinkkejä
    Irrota kiinnityspultti.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita takatukivarren kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kierreleuan väännintä.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 2007 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Irrota kiinnityspultti.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi RENAULT TWINGO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  18. Vaihe 18
    RENAULT TWINGO Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Renault Twingo C06. Ammattilaiset suosittelevat:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Alatukivarsi itse RENAULT TWINGO -autoon
    Asenna kiinnityspultit.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa RENAULT TWINGO -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa kiinni takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren apurunkoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kierreleuan väännintä.
  21. Vaihe 21
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi RENAULT TWINGO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kiristä etutukivarren kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  22. Vaihe 22
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto RENAULT TWINGO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kiinnitä alatukivarsi olka-akseliin.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata RENAULT TWINGO I (C06_) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
RENAULT TWINGO I (C06_) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
RENAULT TWINGO I (C06_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) - vaihto nõuanded
    8 yleisintä autonomistajien tekemää virhettä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Twingo c06 1.2 - vaihtovinkit
    Kuinka korjata puhjennut rengas helposti | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V Reaktiotanko vaihto-opas
    Kuinka käynnistää auto pitkän seisonnan jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Twingo c06 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä, jos turvatyynyn merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit