Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.6 16V, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.1 i, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 HDi, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.6 16V, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 16V HDi, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 16V, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.6 16V HDi, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.6 16V HDi, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 HDi, CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 HDi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet CITROEN C3 1 (FC, FN) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa iskunvaimentimet taakse Citroen C3 1-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet C3 I Hatchback (FC_, FN_) -malliin ja muihin CITROËN-malleihin
Kuinka vaihtaa Iskunvaimennin CITROËN C3 I (FC_) 1.4 HDi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Iskunvaimennin
Kuinka vaihtaa Joustintuki CITROËN C3 I (FC_) 1.4 HDi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Joustintuki
Työkalut
Vaihto: iskunvaimentimet – Citroen C3 1. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 21
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 21
Vannehylsy nro 17
Momenttiavain
Tasataltta
Vasara
Kiinnikkeiden irrotustyökalu
Kierreleuan väännin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: iskunvaimentimet – Citroen C3 1. Ammattilaiset suosittelevat:
  • Molemmat takajousituksen iskunvaimentimet täytyy vaihtaa samalla kertaa.
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla takajousituksen oikean ja vasemman iskunvaimentimen kohdalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: iskunvaimentimet – Citroen C3 1. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet CITROËN C3 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    CITROËN C3 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse CITROËN C3 -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Citroen C3 1
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet CITROËN C3 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto CITROËN C3 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Löystytä iskunvaimentimen alakiinnikettä. Käytä hylsyä nro 21. Käytä kierreleuan väännintä.
  8. Vaihe 8
    CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Tue takajousituksen palkkia. Käytä vaihteistonostinta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet CITROËN C3 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita iskunvaimentimen alaosan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 21. Käytä kierreleuan väännintä.
  10. Vaihe 10
    CITROËN C3 Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Poista lokasuojan verhoilun muovikiinnikkeet. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse CITROËN C3 -autoon
    Irrota pyörän kaaren suoja.
  12. Vaihe 12
    CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet CITROËN C3 -autoon - vinkkejä
    Irroita iskunvaimentimen yläosan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kierreleuan väännintä.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Citroen C3 1. AUTODOC suosittelee:
    Pidä iskunvaimentimesta kiinni, kun irrotat kiinnityyspultteja, jotta vältät loukkaantumiset.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota kiinnityspultti. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.1 i 2016 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irrota kiinnityspultti. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet CITROËN C3 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita iskunvaimennin.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Citroen C3 1. AUTODOCin vinkki:
    Pumppaa uutta iskunvaimenninta manuaalisesti 3-5 kertaa ennen sen asentamisesta.
  17. Vaihe 17
    Puhdista iskunvaimentimen asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna iskunvaimennin pyöränkoteloon ja kiinnitä se.
  18. Vaihe 19
    CITROËN C3 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna kiinnityspultti.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Citroen C3 1. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Jotta vältyt vahingoilta, pidä iskunvaimentimesta varovaisesti kiinni, kun ruuvaat alapultit kiinni.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse CITROËN C3 -autoon
    Käsittele iskunvaimentimen kiinnikeet. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa CITROËN C3 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna kiinnityspultti.
  21. Vaihe 22
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet CITROËN C3 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa kiinni iskunvaimentimen ylempi kiinnike. Käytä hylsyä nro 16.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.1 i - vaihto nõuanded
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Vaihtaa Iskarit CITROËN C3 I (FC_) 1.4 HDi - vaihtovinkit
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Huolto vinkit - CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_) 1.4 i Iskari vaihto-opas
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Heilahduksenvaimennin CITROËN C3 I (FC_) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Miten avata auto ilman avaimia | AUTODOCin vinkit