Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.4 16V, FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V, FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 16V, FORD FOCUS (DAW, DBW) 2.0 16V, FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi, FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi, FORD FOCUS (DAW, DBW) ST170, FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi, FORD FOCUS (DAW, DBW) RS, FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V Flexifuel Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet FORD FOCUS (DAW) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa iskunvaimentimet taakse Ford Focus DAW-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet FOCUS (DAW, DBW) -malliin ja muihin FORD-malleihin
Kuinka vaihtaa Iskunvaimennin Ford Focus DAW 1.6 16V -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Iskunvaimennin
Kuinka vaihtaa Joustintuki Ford Focus DAW 1.6 16V -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Joustintuki
Työkalut
Vaihto: iskunvaimentimet – Ford Focus DAW. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 13
Hylsyavain nro 15
Vannehylsy nro 19
Iskunvaimentimen hylsy DD5,2
Kiintolenkkiavain
Philips-ruuvimeisseli
Kiinnikkeiden irrotustyökalu
Jarrukiila
Vaihto: iskunvaimentimet – Ford Focus DAW. AUTODOC suosittelee:
  • Molemmat takajousituksen iskunvaimentimet täytyy vaihtaa samalla kertaa.
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla takajousituksen oikean ja vasemman iskunvaimentimen kohdalla.
  • Vaihto: iskunvaimentimet – Ford Focus DAW. Käytä seuraavaa menetelmää:
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet FORD FOCUS -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa takaluukku.
  2. Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Siirrä kokoontaitettavaa hyllyä ja irrota se kiinnikkeistään. Kun teet näin, pääset käsiksi sivuverhoilun muovipaneeleihin.
  3. Vaihe 4
    FORD FOCUS Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Taita takapenkkien selkänojat.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse FORD FOCUS -autoon
    Irrota alempi pehmuste tavaratilan etummaisesta alueesta.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa irti sivuverhoilun muovipaneelien kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet FORD FOCUS -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Poista kiinnitysniitit muovisesta sivupaneelista. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  7. Vaihe 8
    Irrota muovikansi sivuilta.
    Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto FORD FOCUS -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota pehmuste tavaratilan sivuilta.
  8. Vaihe 10
    FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista iskunvaimentimen ylätuen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet FORD FOCUS -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Löysää iskunvaimentimen ylämutteria. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä iskunvaimentimen hylsyä №DD5,2. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 12
    FORD FOCUS Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse FORD FOCUS -autoon
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  12. Vaihe 14
    FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Ford Focus DAW
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet FORD FOCUS -autoon - vinkkejä
    Irrota pyörä.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 2002 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irroita iskunvaimentimen alaosan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet FORD FOCUS -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita iskunvaimentimen yläosan kiinnikkeet.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä iskunvaimenninta kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Ford Focus DAW
  17. Vaihe 19
    Irrota kiinnityspultti.
    Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irroita iskunvaimennin.
  18. Vaihe 21
    Irroita iskunvaimentimen yläpää, suojakumi, ja pohjaanlyöntikumi.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: iskunvaimentimet – Ford Focus DAW. Tarkista huolellisesti iskunvaimentimen kiinnitys, suojakumi ja pohjaanlyöntikumi. Vaihda ne tarvittaessa.
    Vaihe 22
    FORD FOCUS Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista iskunvaimentimen asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Ford Focus DAW. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Pumppaa uutta iskunvaimenninta manuaalisesti 3-5 kertaa ennen sen asentamisesta.
  19. Vaihe 23
    Asenna yläpää, suojakumi, ja pohjaanlyöntikumi uuteen iskunvaimentimeen.
    Vaihe 24
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse FORD FOCUS -autoon
    Aseta iskunvaimennin pyöränkoteloon ja kiinnitä se.
    AUTODOC suosittelee:
    Ford Focus DAW – Vammojen välttämiseksi pidä iskunvaimenninta kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit kiinni.
  20. Vaihe 25
    Kuinka poistaa FORD FOCUS -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna kiinnityspultti.
  21. Vaihe 26
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet FORD FOCUS -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa iskunvaimentimen alempi kiinnike kiinni. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  22. Vaihe 27
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto FORD FOCUS -autoon - lataa kuvitettu opas
    Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FORD FOCUS (DAW, DBW) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FORD FOCUS (DAW, DBW) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
FORD FOCUS (DAW, DBW) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi - vaihto nõuanded
    Tunkin kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Iskarit Ford Focus DAW 1.6 16V - vaihtovinkit
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi Iskari vaihto-opas
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Heilahduksenvaimennin Ford Focus DAW vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit