Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 13
Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko.
Vaihe 14
Puhdista kiinnikkeet, jotka yhdistävät joustintuen ohjausniveleen. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
Vaihe 15
Kierrä joustintuen olka-akseliin yhdistävät kiinnikkeet irti. Käytä yhdistelmäavainta nro 15. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
Fiat Panda 169 – Vammojen välttämiseksi pidä joustintukea kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti.
Vaihe 21
Irroita joustintuki.
Vaihe 22
Aseta iskunvaimentimen jousi jousenpuristimeen.
Vaihto: jousi – Fiat Panda 169. AUTODOCin vinkki:
Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolin.Varmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossa.Varmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
FIAT PANDA (169) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Kuinka korjata auto AUTODOC CLUBin avulla
Kuinka maalata jarrusatula | AUTODOCin vinkit
5 asiaa, joita ei pidä tehdä automatisoidulla manuaalivaihteistolla | AUTODOC
Mitä tehdä, jos turvatyynyn merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit
FIAT PANDA -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat