
Vastuuvapaus
Kuinka vaihtaa koiranluu taakse BMW Z1 Roadster-autoon – vaihto-ohje
latauskertaa:
0
Katselukertoja:
0
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
BMW Z1 Roadster 2.5 … Näytä lisää
Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.
BMW Z1 Roadster 2.5 … Näytä lisää
Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.
Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa
Kaikki vaihdettavat osat – Koiranluu Z1 Roadster -malliin ja muihin BMW-malleihin
Tanko, kallistuksenvaimennin
Vaihtoehtoiset tuotteet

Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 13
Hylsyavain nro 13
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Ruuvipuristin
Vaihteistonostin
Sorkkarauta
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
- Vaihda kallituksenvakaajat BMW Z1 -autoon pareittain.
- Molemmat saman akselin kallistuksenvakaajat vaihdetaan samalla tavalla.
- Huom! Kaikki työ BMW Z1 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
- Vaihe 1Tue pyörät kiiloilla.Vaihe 2Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
- Vaihe 3Nosta auton perä ylös ja tue se.Vaihe 4Ruuvaa pyöränpultit irti.AUTODOC suosittelee:Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. BMW Z1
- Vaihe 5Irrota pyörä.
- Vaihe 6Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
- Vaihe 7Löysää kiinnike, joka yhdistää vakaajatangon ja tukivarren. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
- Vaihe 8Siirrä vakaajatanko sivuun. Käytä sorkkarautaa.
- Vaihe 9Puhdista kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
- Vaihe 10Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko.Vaihto: koiranluu – BMW Z1. AUTODOC suosittelee:Tarkasta kallistuksenvakaajan puslien kunto. Vaihda ne tarvittaessa.
- Vaihe 11Purista kallistuksenvakaajan yhdystanko ruuvipenkkiin.Vaihe 12Puhdista kallistuksenvakaajan tangon asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
- Vaihe 13Kierrä irti kallistuksenvakaajan tangon pidikkeen kiinnike. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
- Vaihe 14Irrota kiinnityspultti.
- Vaihe 15Poista kallistuksenvakaajan yhdystangon pidike.
- Vaihe 16Vapauta ruuvipenkki ja poista kallistuksenvakaajan yhdystanko.Vaihe 17Purista uusi kallistuksenvakaajan yhdystanko ruuvipenkkiin.Vaihe 18Asenna kallistuksenvakaajan yhdystangon pidike.
- Vaihe 19Asenna kiinnityspultti.
- Vaihe 20Kierrä kiinni kallistuksenvakaajan tangon pidikkeen kiinnike. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
- Vaihe 21Puhdista kallistuksenvakaajan tangon asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Tarvitsetko uudet renkaat?
Katso, mitkä rengas- ja vannekoot sopivat BMW Z1 Roadster (E30) -mallille
Suositut huolto-oppaat BMW Z1 E30 -autoihin
Kattavat oppaat osan Kallistuksenvakaajan yhdystanko vaihtamiseen eri BMW Z1-malleissa
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!
Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.
BMW Z1 Roadster vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
- Miten avata auto ilman avaimia | AUTODOCin vinkit
- Mitä tehdä, jos TPMS-valo palaa | AUTODOCin vinkit
- TOP 6 WD-40-niksiä | AUTODOCin vinkit
- 5 asiaa, joita ei pidä tehdä automatisoidulla manuaalivaihteistolla | AUTODOC
BMW Z1 -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.

SCAN ME