BMW 1-sarja korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot BMW 1-sarja -autolle

Kuinka korjaat BMW 1-sarja -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen BMW 1-sarja -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

BMW 1-sarja korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Videovinkit ja ohjevideot

  • BMW E88 ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E87 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa taka alatukivarsi BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 1-sarja ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa taka jarrulevyt ja taka jarrupalat BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E81 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa etupyörän laakerit BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 1-sarja korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa jousi BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Video-ohjeet BMW 1-sarja
    Kuinka vaihtaa Etuiskunvaimentimet BMW 3 E90 merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E88 ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E87 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 1-sarja ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa takajousi BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E81 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa etu koiranluu eteen BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 1-sarja korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa takajarrupalojen kulumisen ilmaisin BMW 1-serja E82 -merkkiseen autoon [AUTODOC]
  • Video-ohjeet BMW 1-sarja
    Kuinka vaihtaa raidetangon pää BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa etujarrupalojen kulumisen ilmaisin BMW 1-serja E82 -merkkiseen autoon [AUTODOC]
    Kuinka vaihtaa etujarrupalojen kulumisen ilmaisin BMW 1-serja E82 -merkkiseen autoon [AUTODOC]
  • Kuinka vaihtaa ABS anturi BMW 1-serja E82 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa ABS anturi BMW 1-serja E82 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa sivupeilin lasi BMW 1-serja E82 -malliin [AUTODOC -OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa sivupeilin lasi BMW 1-serja E82 -malliin [AUTODOC -OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa taakse jousituksen etummainen alatukivarsi BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO
    Kuinka vaihtaa taakse jousituksen etummainen alatukivarsi BMW 3 E90 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO
Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

BMW 1-sarja kokemuksia Kysy foorumilla
playlist

Ohjevideot suosittujen BMW 1-sarja -mallien korjaukseen

  • Koko BMW 1-sarja -huoltovideoiden soittolista AUTODOC CLUBILTA
    Play all playlists
    BMW 1 (E82) autonkorjaus ohjevideo | Yksityiskohtainen ohjevideo
BMW 1-sarja huoltokirja
BMW 1-sarja vinkit
  • BMW 1-sarja huolto ja korjauksen virheet
    Autojen korkean lämpötilan rasvojen tyypit: missä ja miksi niitä käytetään | AUTODOCin vinkit
  • BMW 1-sarja huolto vinkit
    3 yleisintä syytä auton moottorin ylikuumenemiselle I AUTODOC
  • BMW 1-sarja korjaus tee se itse - vinkit
    Mitä tehdä, jos moottorin merkkivalo syttyy | AUTODOCin vinkit
  • BMW 1-sarja vinkkejä huolto
    Ajoneuvon ilmastoinnin kompressorin kunnostaminen itse
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!

Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.

BMW
BMW 1-sarja-mallien ohjekirjat
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (11/2010 - 06/2019)
    • Korin tyyppi: Viistoperä
    • Teho (HV): 95 - 340
    • Teho (KW): 70 - 250
    • Käytön tyyppi: Neliveto, Takaveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (02/2003 - 01/2013)
    • Korin tyyppi: Viistoperä
    • Teho (HV): 90 - 320
    • Teho (KW): 66 - 235
    • Käytön tyyppi: Takaveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (09/2006 - 12/2011)
    • Korin tyyppi: Viistoperä
    • Teho (HV): 90 - 305
    • Teho (KW): 66 - 224
    • Käytön tyyppi: Takaveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (10/2006 - 10/2013)
    • Korin tyyppi: Coupe
    • Teho (HV): 136 - 340
    • Teho (KW): 100 - 250
    • Käytön tyyppi: Takaveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (12/2011 - ...)
    • Korin tyyppi: Viistoperä
    • Teho (HV): 95 - 340
    • Teho (KW): 70 - 250
    • Käytön tyyppi: Neliveto, Takaveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (03/2008 - 12/2013)
    • Korin tyyppi: Cabriolet
    • Teho (HV): 136 - 326
    • Teho (KW): 100 - 240
    • Käytön tyyppi: Takaveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
  • 1 Hatchback (F40)
    • Valmistusvuodet (alkaen - päättyen): (07/2019 - ...)
    • Korin tyyppi: Viistoperä
    • Teho (HV): 109 - 306
    • Teho (KW): 80 - 225
    • Käytön tyyppi: Etuveto, Neliveto
    • Moottorin typpi: Bensiinimoottori, Diesel
  • 1 Sedan (F52)
BMW-merkkisen auton huolto- ja kunnossapito-ohjeet

BMW 1 sarja - tee-se-itse korjaus ja huolto

Moottori

  • Kasvanut moottoriöljyn kulutus on yleinen ongelma N46 moottoreissa 100,000 ajokilometrin jälkeen. Useimmissa tapauksissa ongelma voidaan korjata vaihtamalla venttiilinvarren tiivisteet. Voit tehdä tämän itse vain, jos sinulla on siihen liittyvää kokemusta ja sopivat varusteet.
  • Korkean tehon moottoreilla on tapana ylikuumentua, mikä johtaa sylinterinkannen vahinkoon. Välttääksesi tämän, sinun tulee hallita moottorin lämpötilaa, sekä jäähdytysnesteen tasoa ja sen laatua. Voit vaihtaa jäähdytysnesteen helposti itse, jos tutkit kuvitettua PDF-opastamme BMW 1 sarjan korjaukseen.
  • N43 moottorin autoissa jakoketju voi kulua loppuun aikaisin. Suosituksemme: älä sivuuta suunniteltuja tarkastuksia, äläkä käytä ajoneuvoa venyneellä ketjulla - tarkista sen kireys säännöllisesti.
  • Polttoainesuuttimet voivat pettää 80,000 kilometrin jälkeen. Ne tulisi vaihdattaa huoltoasemalla. Käytä vain korkealaatuista polttoainetta varotoimena.
  • 1.6 litrainen bensiinimoottori tunnetaan ongelmien aloittamisesta kylmällä kaudella. Lisäksi tällä moottorilla on epävakaa tyhjäkäynti alle nollan asteen lämpötiloissa. Yritä säilöä auto lämpimään autotalliin talvella.

Vaihteisto

  • Nykivää vaihteiden vaihtoa saattaa tapahtua autoissa, jossa on automaattivaihteisto. On mahdotonta korjata tätä itse - useimmiten elektroninen ohjausyksikkö vaatii ohjelmistopäivityksen. Käy huoltoasemalla tätä varten.
  • Momentinmuunnin ja mekatroninen yksikkö voivat pettää nopeasti ZF automaattivaihteistossa. Ne ovat herkkiä ATF laadulle. Vaihda se ajoneuvon valmistajan määrittelemissä intervalleissa ja noudata vaiheittaisesta BMW 1 sarjan korjaus- ja huolto-oppaastamme löytyviä ohjeita. Vaihtaaksesi vialliset komponentit uusiin, hae asiantuntevaa apua siihen.

Sisusta

  • Tehdasasennettu äänijärjestelmä saa radiosignaaleja epäsäännöllisesti. Voit käydä huoltoasemalla sen diagnostiikkaa ja säätöä varten, tai voit ostaa uuden laitteen. Se on helppo asentaa, kun on katsonut BMW 1 sarjan tee-se-itse korjauksen ja huollon video-oppaan.
  • Ohajuspyörän asennon säätömekanismi ei ole niin luotettava, kuin sen haluaisi olevan. Kun se pettää, koko yksikkö tulisi vaihtaa. Tätä työtä varten sinun tulee käydä huoltoasemalla.
  • Ovitiivisteet eivät myöskään kestä kauaa. Kosteus ja pöly auton ulkopuolelta tulevat pääsemään auton sisälle, jos et vaihda tiivisteitä ajoissa. Voit asentaa uudet tiivisteet itse. Ennen työn aloittamista, lataa ilmainen vaiheittainen video-oppaamme BMW 1 sarjan korjaukseen.
Autodoc CLUB App icon
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.
BMW 1-sarja korjaaminen - skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
SCAN ME