BMW 5-sarja korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot BMW 5-sarja -autolle

Kuinka korjaat BMW 5-sarja -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria
BMW 5-sarja korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

BMW 5-sarja -auton kuvitetut huolto-ohjeet ja PDF-korjausohjeet

BMW 5-sarja korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Videovinkit ja ohjevideot

  • BMW E34 ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa takapyörän laakeri BMW 5 E60 merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E39 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa etu jarrulevyt, etu jarrupalat BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 5-sarja ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa etu-alatukivarsi BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E61 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa ilmansuodatin BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 5-sarja korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa raidetangon pää BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Video-ohjeet BMW 5-sarja
    Kuinka vaihtaa etupyörän laakerit BMW 5 E39 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E34 ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E39 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa raidetanko BMW 5 E39 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW 5-sarja ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa taka jarrulevyt, taka jarrupalat BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • BMW E61 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa etu jarrulevyt, etu jarrupalat BMW 5 E39 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO
  • BMW 5-sarja korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaahuonon sään ajovalo BMW 5 E60 -merkkiseen autoon [Ohjevideo]
  • Video-ohjeet BMW 5-sarja
    Kuinka vaihtaa etuiskunvaimentimet BMW 5 E39 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa Etuiskunvaimentimet BMW 5 E60 merkkiseen autoon [OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa Etuiskunvaimentimet BMW 5 E60 merkkiseen autoon [OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihta etujousi BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
    Kuinka vaihta etujousi BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
  • Kuinka vaihtaa etu-alatukivarsi BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
    Kuinka vaihtaa etu-alatukivarsi BMW 5 E60 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC
Valitettavasti ohjeet, joista olet kiinnostunut, eivät ole vielä saatavilla.
Kerrothan, mikä on autosi malli ja täytäthän alla olevan lomakkeen, josta ilmenee, millaisia ohjeita haluaisit saada. Me ilmoitamme sinulle sähköpostitse mahdollisimman pian, kun ne valmistuvat. Jos olet kiinnostunut useammista ohjeista eri autoille, kerrothan sen meille kommenttiosiossa.
Ajoneuvon nettihuoltokirja
Tiedä mitä, milloin ja miten korjata ja hallitse autokulujasi
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
BMW 5-sarja korjaaminen - skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
BMW 5-sarja huoltokirja
BMW 5-sarja vinkit
Näytä lisää
  • BMW 5-sarja työpajan käsikirja ilmaiseksi ladata
    Kuinka poistaa pultti, joka on mennyt pyöreäksi ilman hitsausta | AUTODOCIN vinkit
  • BMW 5-sarja työpajan käsikirja ilmaiseksi ladata
    Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
  • BMW 5-sarja työpajan käsikirja ilmaiseksi ladata
    Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC
  • BMW 5-sarja työpajan käsikirja ilmaiseksi ladata
    Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
BMW-merkkisen auton huolto- ja kunnossapito-ohjeet

BMW 5 sarja - tee-se-itse korjaus ja huolto

Moottori

  • Noen kerääntyminen männän uriin ja renkaisiin tapahtuu aikaisin. Tämä aiheuttaa liiallisen moottoriöljyn kuluttamisen, EGR-venttiilin vioittumisen ja moottorin ylikuumenemisen. Tässä tapauksessa korjaukset kannattaa jättää ammattilaisille. Vinkkimme: käytä vain korkealaatuista polttoainetta ja vaihda polttoainesuodatin ajoissa. Voit tehdä tämän autotallissasi käyttämällä apuna vaiheittaista video-opastamme BMW 5 sarjan korjaukseen.
  • 80,000 - 100,000 ajokilometrin jälkeen kampikammion tuuletusventtiili E39 ja E60 autoissa voi tukkiutua. Kasvanut moottoriöljyn kulutus, musta savu pakoputkesta ja huono kiihdytyksen dynamiikka ovat tyypillisiä oireita tästä. Uusi osa tulisi asennuttaa huoltoasemalla.
  • E61 autoissa tiedetään olevan ongelma, jossa imusarjan pyörreläpät kuluvat loppuun ennenaikaisesti. Älä sivuuta suunniteltuja ajoneuvon tarkistuksia, jotta huomaisit tämän vian ajoissa. Tee-se-itse vaihto näiden osien suhteen on melko vaikeaa tehdä, joten on järkevää etsiä siihen pätevää apua.
  • M47 dieselmoottorin turboahtimella ei ole tarpeeksi pitkää käyttöikää. Kun se pettää, se aiheuttaa huomattavan moottorin tehohäviön. Voit ehkäistä ongelmaa itse vaihtamalla moottoriöljyn suunniteltujen aikavälien sisällä. Katso vaiheittainen oppaamme BMW 5-sarjan autojen korjaukseen ja huoltoon tarkkoja ohjeita varten. Vaihda aina polttoainesuodatin yhdessä moottoriöljyn kanssa.

Vaihteisto

  • Kytkimen ennenaikainen vioittuminen on spesifistä autoissa, joissa on elektrohydraulinen manuaalivaihteisto SMG. Vain huoltoaseman mekaanikkojen tulisi vaihtaa kytkin.
  • Mekatroninen yksikkö tietyissä automaattivaihteistoissa rikkoutuu nopeasti. Kasvanut vaihteistonesteen kulutus osoittaa tähän vikaan. Seuraa vaihteistonesteen tasoa ja vaihda se hyvissä ajoin pidentääksesi vaihdelaatikkosi käyttöikää. Video-oppaamme, joka on ladattavissa ilmaiseksi, tulee auttamaan sinua tässä.
  • 6-vaihteisessa ZF automaattivaihteistossa öljypohja voi epämuodostua lämpötilan vaihtelujen vuoksi. Välttääksesi vakavampaa vahinkoa, tulee sinun vaihtaa tämä osa. Tutki kuvitettua PDF-opastamme BMW 5-sarjan autojen korjaukseen oppiaksesi, kuinka se tehdään.

Jousitus

  • Takaosan pneumaattinen jousitus farmariauton versioissa vaatii huoltoa 150,000 ajokilometrin jälkeen. Asiantuntijat suosittelevat ilmajousien ja kompressorin vaihdattamista huoltoasemalla, kun saavutat tämän mittarilukeman.
  • Iskunvaimentimet, etuosan tukivarsien holkit ja pallonivelet E60 autoissa voivat pettää 120,000 - 150,000 kilometrin jälkeen. Jos huomaat korin kallistumista kulmissa ja kuulet koputusta jousituksesta, on tullut aika tehdä tee-se-itse korjaus ja huolto BMW 5-sarjan autoosi.