Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet autoon Ford Transit Mk7 van – vaihto-ohje
latauskertaa:
1
Katselukertoja:
47
0
Käyttäjää äänesti – 0
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD Transit Mk6 Umpikori (V347, V348, FA) 2.2 TDCi,
FORD Transit Mk6 Umpikori (V347, V348, FA) 2.2 TDCi,
FORD Transit Mk6 Umpikori (V347, V348, FA) 2.2 TDCi
…
Näytä lisää
Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.
Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet FORD TRANSIT MK7 -merkkiseen autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet Transit Mk6 Umpikori (V347, V348, FA) -malliin ja muihin FORD-malleihin
Valmistele iskunvaimennin käyttöön pumppaamalla sitä käsin 3–5 kertaa ennen sen asentamista.
Vaihe 14
Asenna kiinnityspultit.
Vaihe 15
Jotta kiinnikkeet voidaan kiristää oikein, jousitus on tunkattava ylös sen kuormittamiseksi. Jos auto on nostettu ylös nostimella, käytä vaihteistonostinta.
Vaihe 16
Kiristä iskunvaimentimen alempi kiinnike. Käytä 15 mm:n yhdistelmäavainta. Käytä 18 mm:n hylsyä. Käytä momenttiavainta. Kiristysmomentti: 80 N·m.
Vaihe 17
Kiristä iskunvaimentimen ylempi kiinnike. Käytä 18 mm:n yhdistelmäavainta. Käytä 21 mm:n hylsyä. Käytä momenttiavainta. Kiristysmomentti: 180 N·m.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
FORD Transit Mk6 Umpikori (V347, V348, FA) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
Kuinka kiillottaa renkaat | AUTODOCin vinkit
Kuinka vaihtaa jakoketju itse
Mitä tehdä, jos ABS-valo syttyy | AUTODOCin vinkit
FORD TRANSIT -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat