Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.4 (FK1), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 2.2 CTDi (FK3), HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.4 (FK1, FN4) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet HONDA CIVIC 8 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa iskunvaimentimet taakse Honda Civic 8-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) -malliin ja muihin HONDA-malleihin
Työkalut
Vaihto: iskunvaimentimet – Honda Civic 8. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Keraaminen tahna
Momenttiavain
Hylsyavain nro 14
Kuusiokolokärki nro H5
14 mm iskunvaimentimen mutterin hylsy
Iskunvaimentimen hylsy nro 16
Iskunvaimentimen hylsy #DD6
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: iskunvaimentimet – Honda Civic 8. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Molemmat takajousituksen iskunvaimentimet täytyy vaihtaa samalla kertaa.
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla takajousituksen oikean ja vasemman iskunvaimentimen kohdalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: iskunvaimentimet – Honda Civic 8. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA CIVIC -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa tavaratila.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota kiinnityskorkki iskunvaimentimen yläkiinnikkeestä.
  3. Vaihe 3
    HONDA CIVIC Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista iskunvaimentimen ylempi kiinnike. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA CIVIC -autoon
    Löysää iskunvaimentimen ylempää kiinnikettä. Käytä 14 mm iskunvaimentimen mutterin hylsyä. Käytä kuusiokoloavainta nro H5. Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Vaihe 5
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 6
    Kuinka poistaa HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Löysää pyöränpultteja. Käytä vannehylsyä nro 19. Käytä kierreleuan väännintä.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA CIVIC -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Nosta autoa.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Honda Civic 8. AUTODOC suosittelee:
    Jos käytät tunkkia, varmista, että se on tasaisella alustalla, jolla ei ole lainkaan epätasaisuuksia.Varmista, että tuet auton lisäksi autopukeilla.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto HONDA CIVIC -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Honda Civic 8
  8. Vaihe 9
    HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota pyörä.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet HONDA CIVIC -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista iskunvaimentimen alempi kiinnike. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  10. Vaihe 11
    HONDA CIVIC Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Tue taka-akselipalkki. Käytä vaihteistonostinta.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA CIVIC -autoon
    Kierrä irti iskunvaimentimen alemmat kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 13
    HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä irti iskunvaimentimen ylempi kiinnike.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA CIVIC -autoon - vinkkejä
    Poista iskunvaimentimen yläpään laakerin osat.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Madalla vaihteistonostinta 10–15 cm.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Honda Civic 8. Vinkki:
    Laske hydraulista vaihteistonostinta vähitellen ilman nykäisyjä, jotta et vaurioita yksiköiden mekanismeja.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Type R (FN2) 2019 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irrota kiinnityspultti.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA CIVIC -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota iskunvaimennin.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista iskunvaimentimen asennuspaikat. Käytä teräsharjaa.
  18. Vaihe 19
    Irrota iskunvaimentimen pölysuoja ja joustonrajoitin.
    AUTODOC suosittelee:
    Tutki iskunvaimentimen pölysuoja ja joustonrajoitin. Vaihda ne tarvittaessa.
    Vaihe 20
    HONDA CIVIC Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna pölysuoja ja joustonrajoitin uuteen iskunvaimentimeen.
  19. Vaihe 21
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA CIVIC -autoon
    Aseta iskunvaimennin lokasuojaan ja kiinnitä se.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Honda Civic 8. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Ennen uuden iskunvaimentimen asentamista, pumppaa sitä 3-5 kertaa käsin.
  20. Vaihe 22
    Kuinka poistaa HONDA CIVIC -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna kiinnityspultti.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat HONDA Civic VIII Hatchback (FN, FK) -mallille.

Kattavat oppaat osan Iskunvaimentimet vaihtamiseen eri HONDA CIVIC-malleissa

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) Type R (FN2) - vaihto nõuanded
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Iskarit HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 1.8 (FN1, FK2) - vaihtovinkit
    Kuinka korjata puhjennut rengas helposti | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) 2.2 CTDi (FK3) Iskari vaihto-opas
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Heilahduksenvaimennin HONDA CIVIC VIII Hatchback (FN, FK) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka kunnostaa ohjauspyörä | AUTODOCin vinkit