Kaikki vaihdettavat osat – Alapallonivel CR-V III (RE) -malliin ja muihin HONDA-malleihin
Kuinka vaihtaa Mutteri, pallonivel Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Mutteri, pallonivel
Kuinka vaihtaa Mutteri, pallonivel HONDA CR-V III (RE) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
HONDA CR-V III (RE)
Kuinka vaihtaa Pallonivel Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pallonivel
Kuinka vaihtaa Pallonivel HONDA CR-V III (RE) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
HONDA CR-V III (RE)
Kuinka vaihtaa Puristusruuvi, pallonivel Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Puristusruuvi, pallonivel
Kuinka vaihtaa Puristusruuvi, pallonivel HONDA CR-V III (RE) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
HONDA CR-V III (RE)
Kuinka vaihtaa Puristusruuvisarja, pallonivel Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Puristusruuvisarja, pallonivel
Kuinka vaihtaa Puristusruuvisarja, pallonivel HONDA CR-V III (RE) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
HONDA CR-V III (RE)
Kuinka vaihtaa Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel
Kuinka vaihtaa Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel HONDA CR-V III (RE) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
HONDA CR-V III (RE)
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Alapallonivel Honda CR-V III 2006 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Kiristä seisontajarrun vaijeri
    Vaihe 2
    Löysää pyörän asennuspultteja
  2. Kuinka vaihtaa HONDA CR-V III (RE) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) 2007 -auton Alapallonivel – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 3
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 4
    Irroita etu pyörät
  3. Honda CR-V III 2.0 i 4WD (RE5) 2008 Alapallonivel vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihtaa Alapallonivel itse HONDA CR-V III (RE) 2.0 i 2009 -autoon
    Vaihe 5.1
    Avaa pallonivelen mutteri.
    Vaihe 5.2
  4. Kuinka poistaa HONDA CR-V 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) 2010 -auton Alapallonivel - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 6
    Irroita pallonivel olka-akselista
  5. Kuinka vaihtaa Alapallonivel HONDA CR-V III (RE) 2011 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alapallonivel-osien vaihto Honda CR-V III 2.4 i-Vtec 4WD 2012 -autoon - lataa kuvitettu opas
    HONDA CR-V 2013 -auton Alapallonivel: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 7.1
    Irroita pallonivel tukivarresta
    Vaihe 7.2
    Vaihe 7.3
  6. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alapallonivel Honda CR-V III 2014 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    HONDA CR-V 2.0 i-VTEC Alapallonivel vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihtaa Alapallonivel itse Honda CR-V III 2016 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) -autoon
    Vaihe 8.1
    Asenna uusi pallonivel tukivarteen ja kiinnitä se.
    Vaihe 8.2
    Vaihe 8.3
  7. CR-V III (RE) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) 2017 -auton Alapallonivel: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel HONDA CR-V III (RE) 2018 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 9.1
    Kiinnitä ohjausvarren pallonivel olka-akseliin, ja seta pallonivelen kiinnityspultti paikoilleen
    Vaihe 9.2
  8. Vaiheittaiset suositukset Honda CR-V III 2019 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) -auton Alapallonivel-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 10
    Asenna pyörä
  9. Tee se itse -vaihto: HONDA CR-V III (RE) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) 2020 -auton Alapallonivel - online-opas
    Vaihe 11
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0

Suositut huolto-oppaat HONDA CR-V -autoihin

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata HONDA CR-V III (RE) Alapallonivel itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA CR-V III (RE) Alapallonivel vaihtaminen - online-opas
HONDA CR-V III (RE) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Pallonivel HONDA CR-V III (RE) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) - vaihto nõuanded
    Näin valitset autoosi lapsellesi sopivan turvaistuimen | AUTODOC
  • Vaihtaa Pallonivel Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) - vaihtovinkit
    3 yleisintä syytä auton moottorin ylikuumenemiselle I AUTODOC
  • Huolto vinkit - HONDA CR-V III (RE) 2.0 i 4WD (RE5) Pallonivel vaihto-opas
    3 yleisintä syytä, miksi auto tärisee I AUTODOC
  • Pallonivel Honda CR-V III vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    6 HUONOSTA POLTTOAINESUODATTIMESTA KERTOVAA MERKKIÄ I AUTODOC

HONDA-mallien ohjekirjat