
Vastuuvapaus
Kuinka vaihtaa kallistuksenvakaajan puslat autoon
latauskertaa:
222
Katselukertoja:
1483
Kuinka vaihtaa kallistuksenvakaajan puslat autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]


sarja sopivia työkaluja
WD-40-monitoimiaine
teräsharja
momenttiavain
sorkkarauta
pihdit
sarja uusia kallistuksenvakaajan puslia
uudet kiinnikkeet
Huomio!
- Kallistuksenvakaaja vähentää korin kallistumista
- Useimmissa tapauksissa osa on kiinnitetty auton koriin tai apurunkoon kumipuslien avulla
- Koska kallistuksenvakaaja heiluu jatkuvasti edestakaisin auton liikkuessa, puslat kuluvat vähitellen
- Ajoneuvossa voi olla kaksi kallistuksenvakajaa, yksi kummallakin akselilla, vain yksi tai ei lainkaan
- Vaihda puslat akselille vain pareittain, koska niiden käyttöikä on sama
- Tärkeimmät kuluneiden puslien merkit ovat vinkuvat äänet ajettaessa kuoppaisilla teillä ja pyöristä kuuluva kolkuttava ääni
- 1.Nosta auto käyttäen tunkkia, autopukkeja ja pyöräkiiloja Tai käytä autonostinta/rasvamonttuaTärkeää!Varmista ennen työn aloittamista, että koko akseli roikkuu vapaastiTämä keventää kallistuksenvakaajan kuormitusta
- 2.Puhdista ja poista kannakkeet ja ota puslat ulosHuomio!Jotta kallistuksenvakaaja voidaan kiinnittää apurunkoon tai auton koriin, puslat kiinnitetään kannakkeillaAjoneuvon rakenteesta riippuen puslien vaihtaminen voi vaatia puslien kannakkeiden ja itse kallistuksenvakaajan poistamista
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!
Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.
Jousitus ja Tukivarret: Suositut huolto-oppaat
Parhaat korjausohjeet
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.

SCAN ME