10 auton osaa ja kokoonpanoa, joiden tee se itse -vaihtoa ei suositella.

10 auton osaa ja kokoonpanoa, joiden tee se itse -vaihtoa ei suositella.
 10 autojen kokoonpanoa ja komponenttia, joiden tee se itse -korjaus ei suositella 

Joidenkin komponenttien ja kokoonpanojen korjaus vaatii ammattitaitoa, kokemusta ja erityislaitteita. Seuraaville auton kokoonpanoille ja komponenteille suosittelemme, että korjaukset jätetään teknisen asiantuntijan tehtäväksi.

  • Moottori. Moottorin täydellinen kunnostus. Mäntien ja männänrenkaiden, venttiilien, kiertokankien ja niiden laakereiden, nokka-akseli(e)n ja kampiakselin vaihto. Moottorivaurioiden arviointi, poraus ja hionta
  • Vaihdelaatikko.
  • Polttoainejärjestelmä. Polttoaineen ruiskutuspumpun, polttoaineen jakoputken ja suuttimien vaihto.
    Moottorinohjauksen säätö (ECU-korjaus).
  • Pyörän vanteet. Murtuneiden vanteiden korjaus. Vanteen suoristus. Pitkittäisheiton korjaus.
  • Sähkölaitteet. Moottorin johtojen, ohjainyksiköiden ja anturien vaihto.
  • Moottorin ohjausyksikkö (ECU).
  • Ilmastoinnin kompressori. Ilmastoinnin jäähdytysaineen uudelleentäyttö. Ilmastoinnin kompressorin vaihto.
  • Turvatyynyt. Turvatyynyjen täyttöpumppujen ja törmäysanturien vaihto. Turvatyynymoduulin nollaus.
  • Maalipinta. Säröjen, syvien naarmujen ja halkeamien poistaminen maalipinnasta.
  • Korin osat. Lokasuojien, reunojen ja kynnysten sekä tuulilasin vaihto. Koripaneelien pistehitsaus. Auton korin vaurioiden arviointi ja suoristaminen.

Vaihdelaatikko.
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!

Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.