CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk ja mPower: Mahindra yhteispaineruiskutuksella varustetut diesel-moottorit

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk ja mPower: Mahindra yhteispaineruiskutuksella varustetut diesel-moottorit

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk ja mPower ovat suurelta osin turboahdettuja dieselmoottoreita, joissa on Common Rail eli polttoaineen yhteispaineruiskutusjärjestelmä. Niitä asennetaan eri Mahindra-malleihin. Useimmat näistä moottoreista ovat intialaisvalmistaja Mahindra and Mahindra Ltd.:n yksinoikeudella valmistamia. Jotkut niistä on valmistettu yhteistyössä Groupe PSA:n (nykyään Stellantis) kanssa.

CRDe-, mEagle-, m2DiCR-, mFalcon-, mHawk- ja mPower-moottorien ominaisuuksia

Näissä moottoreissa moottorilohko voi olla valurautainen tai alumiininen. Imusarja on joskus valmistettu muovista painon vähentämiseksi. Joissakin versioissa on tavallisen sijaan tuplaturbo tai muuttuvageometrinen turboahdin.

Suosittuja CRDe-, mEagle-, m2DiCR-, mFalcon-, mHawk- ja mPower-moottoreita

Nimi Tilavuus, l Sylinterien määrä Maksimaalinen teho, hv Maksimimomentti, N·m Tällä versiolla varustetut Mahindra-mallit
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–nykyhetki)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–nykyhetki); Thar (2020–nykyhetki) Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–nykyhetki)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja